Slo | Hrv | Ang
+386 1 600 10 20


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE DIGITALIJA-SHOP
Poslovanja spletne prodajalne Digitalija Shop je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna Digitalija Shop je specializirana spletna prodajalna za blago s področja avdio in video izdelkov,

 OPREDELITEV POJMOV
* ponudnik je Digitalja d.o.o. Kamniška ulica 41, 1000 Ljubljana, Slovenija
* davčna številka SI69654930, Matična številka  3411427, znesek osnovnega kapitala 10.440,66 Euro
* SKD: G47.430 - Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z avdio in video napravami, TRR: IBAN SI56 0310 0100 2196 437
* uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
* spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

PRIJAVA
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Digitalija Shop, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
* bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


POSTOPEK NAKUPOVANJA
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

NAROČILO SPREJETO
Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.digitalija-shop.si pod svojim profilom

NAROČILO POTRJENO
Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

Naročilo mora biti potrjeno iz naše strani, da se šteje za veljavno ponudbo !

NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILA BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe in kot je določeno z določbami po Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot, 43. č člen in 43. d člen. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 8 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 8 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za programsko opremo ( če je potrošnik odprl varnostni pečat ). Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 8 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

PLAČILO
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi

DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 30 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

GARANCIJA
Vsi izdelki v naši ponudbe imajo  garancijo najmanj 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči ). Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke. Stranka ima na voljo dokupiti podaljšano garancijo do 3 leta ali do 5 let.

VELJAVNOST PONUDBE
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Digitalija Shop  spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen Digitalija d.o.o..

VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

KOMUNIKACIJA
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

ARHIVIRANJE POGODB
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Digitalija d.o.o Šmartinska cesta 53 Ljubljana.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

PRITOŽBE
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.